Lokacja dostępna po przeniesieniu się Licii z Lindeldt pod rotundę w piwnicy w Majuli, którędy to idzie się najpierw do Wieży Płomienia Heide. Po uiszczeniu opłaty (2000 dusz) Licia przesunie kraty. Po zwiedzeniu terenu i zabiciu bossa, możemy odwiedzić także opcjonalny Czyściec Nieumarłych LUB też udać się dalej do Doliny Żniw.

NPC

1. Felkin Wyrzutek
  2. Wędrowiec Creighton

Przedmioty

Przeciwnicy (link do podstrony ze zdjęciami i opisami)

Boss

1. Lordowie szkieletów

Ogniska

1. Azyl Nieumarłych (z lewej po wejściu do lokacji)
  2. Droga do mostu (budynek przy drzewie, które można przewrócić by zrobić skrót, przed mostami)
  3. Loch nieumarłych (zamknięte ognisko za dużym mostem opuszczanym w dół)

Przewodnik

Biegnąc od ogniska po zabiciu dwóch pierwszych przeciwników znajdujemy schody do głównego budynku, nie wbiegajmy tam na stałe, lecz próbujmy zwabić najbliższego przeciwnika na zewnątrz, gdyż w środku jest wielu łuczników. Po zlikwidowaniu go nie zeskakujmy w mrok, lecz biegnijmy w lewo pod zabite deskami drzwi, gdy będziemy wystarczająco blisko nich zostaną zniszczone przez mobka, który się za nimi czai, zabijmy go i zejdzmy z najbliższej drabiny na dół, ponieważ pod nami jest ognisko. Następnie przewróćmy najbliższe drzewo, które stanowi skrót i ponownie udajmy się do budynku z łucznikami. Na środku pomieszczenia znajduje się dziura, w której zginiemy, więc weźmy pochodnię. Po zebraniu skarbów i zabiciu przeciwników znajdziemy drabinę, która prowadzi na dach budynku. Czai się tam dwóch przeciwników, możemy zeskoczyć stąd z powrotem na schody. Biegnąc od drugiego ogniska mamy most, za którym są bardzo żywotne grubasy z sierpami. Udając się na prawo dobiegniemy do mostu bez barierek, który prowadzi do opcjonalnej lokacji: Czyściec Nieumarłych, a wbiegając na wzgórze możemy eksplorować Zagajnik dalej. Szukajmy dźwigni, która opuści duży stalowy most. Dalej zobaczymy przez zakratowane drzwi ognisko, które jest obecnie zamknięte. Aby znaleźć do niego klucz biegniemy w kierunku nowego mostu. Będzie tu sporo przeciwników po drodze. Biegnijmy lewą stroną w kierunku wodospadu nie przechodząc na prawo. Po parunastu metrach znajdziemy jaskinię przy strzelcu, gdzie leży upragniony klucz do ogniska. Boss lokacji znajduje się w budynku za wodospadem, by szybciej do niego dobiec możemy spróbować otworzyć skrót. Mijamy wtedy arenę bossa i biegniemy do szkieletów, szukamy przełącznika. Gdy go znajdziemy biegnąc od ogniska nie przebiegamy żadnego mostu, lecz udajemy się w ciemne jaskinie ze szkieletami. Jest tam dużo wazonów klątwy oraz nekromantów, więc musimy być ostrożni. Kolejna lokacja Dolina Żniw jest za bossem

Mapa

Angielska podstrona z lokacją

Tired of anon posting? Register!