Lokacja przesiąknięta trucizną, którą możemy spotkać w postaci kałuż oraz oparów. Warto rozsądnie dobrać ekwipunek udając się tutaj oraz założyć dobrą zbroję.

NPC

1. Samotny Gavlan
  2. Handlarka Chloanne

Przedmioty

Przeciwnicy (link do podstrony ze zdjęciami i opisami)

Boss BRAK

Ogniska

1. Trująca Sadzawka (z prawej za trującą kałużą, przed córką kowala handlarką Chloanne)
  2. Kopalnie (po otworzeniu przejścia przy strzelających mobkach pierwszy korytarz w prawo)

Przewodnik

Pierwsze ognisko znajdziemy po zejściu drabiną i wbiegnięciu do jaskini po prawej, która jest lekko podtopiona trującą kałużą. Następnie spotykamy NPCa, który udaje się do Majuli po wykorzystaniu ścieżki dialogowej. Zbiegając niżej zobaczymy wąwóz z trującymi oparami, którego pilnuje wielki olbrzym, a także uśpione szkielety w różnych miejscach. Za olbrzymem czeka nas jaskinia z NPCem krasnalem, który przeniesie się do innej lokacji po wykorzystaniu ścieżki dialogowej oraz dwie skrzynie, a z lewej czeka nas ścieżka w kierunku kolejnego ogniska. Aby podnieść duże wrota, przed którymi są dwa olbrzymy musimy wejść na drugą drabinę i użyć przełącznik przy nieumarłym. Wbiegając w otworzony korytarz mamy ognisko po prawej. Kiedy jesteśmy gotowi na więcej wybiegamy w prawo. Zobaczymy tu sporo dziur w ziemi, gdzie czekają na nas trujące opary oraz dwa tunele. Aby eksplorować udamy się na lewo i trzymamy się lewej ściany. Najpierw mamy drabinę do skrzyni, później olbrzyma pilnującego skarbów, a na koniec wskakujemy do wąwozu z grubasami uzbrojonymi w sierpy. Starajmy się bić ich pojedynczo po znalezieniu bezpiecznego korytarza, aby opuścić te miejsce znajdujemy Pachnącą starą gałąź i zeskakujemy. Teraz możemy się udać do prawego przejścia, gdzie widzimy dwa olbrzymy stojące w trujących oparach. Po ewentualnym zebraniu loota udajemy się przy prawej ścianie do niższego pomieszczenia z dwoma przeciwnikami i wazonami trucizny. Po przebiegnięciu lub zabicu udajemy się dalej i trzymamy się prawej ściany do wąskiego korytarza gdzie znajdziemy fragment butelki estusa oraz pokój z grzybkami i mechanizmem Pharrosa. Później możemy wrócić do miejsca z którego widać giganty stojące w oparach. Małe schody zaprowadzą nas do kolejnej lokacji, a pod wiatrakiem możemy biec do posągu przymierza Dziedzice Słońca.

Mapa

Angielska podstrona z lokacją

Tired of anon posting? Register!